Like Kami@FB

Friday 7 November 2014

Percutian Singkat Ke Penang>>Part 2

Okey sambungan daripada bahagian satu...saya lupa nak cerita masa ke Penang tu anak lelaki kesayangan saya demam+muntah+batuk yang agak teruk.Risau jugak sebenarnya nak berjalan jauh bila anak-anak tak sihat,sebagai langkah awal memang saya adalah sedikit bekalan vitamin untuk mereka tapi untuk lebih secure lagi saya rela habiskan duit pergi ke doktor Pakar Kanak-Kanak yang biasa kami pergi iaitu Dr Serena,Klini Pakar Kanak-Kanak di Sungai Buloh (Bukit Rahman Putra),memang saya highly recommended Doktor Serena ni..memang tip top lah rawatan dan consultation dia cuma kena consider lebih sikit dari segi RM.Tapi RM boleh carikan compare dengan kesihatan anak-anak,tak gitu puan-puan sekalian..;).

Apa bekalan Vitamin yang saya bawa selain ubat-ubatan yang Doktor bekalkan adalah Mealshakes+Basic H+Vitamin C+Alfalfa.En hubbby saya pun kena jugak tempias demam coz masa sampai umah sepupu saya tu time hujan lebat,bila kena hujan memang suami saya sangat sensitif.Saya berikan En hubby 2 biji Vitamin C untuk dia telan sebagai pertahanan badan semulaji..alhamdulillah kesihatan dia bertambah baik dan bolehla dia pergi meeting..:)

Jom layankan gambar-gambar kami lagi..makan-makan,beli jeruk dan naik feri.Oh Penang terasa mau pergi lagilah..Insya Allah ada rezeki kami datang lagi tau..muahhh..muahhh!!


Makan di tengah malam...

Char kuew teow original sani,tokong ular
Roti canai special,lorong macalister





Macam2 variasi jeruk...— at Pasar Chowrasta.

Masa nak bertolak balik dari Penang tu kami memilih naik feri,nak suh anak-anak rasai sedikit pengalaman menaiki feri.Lagipun naik feri untuk kuar dari Penang FREE sahaja,oklah biarlah gambar berbicara pulak..kikiki..;)


Si Icha yang comel...anak sepupu saya..:)




Bila kakak dan mama berselfie...kakak awat buat muka lagu tuh!

OKLAH KORANG DAH HABISLAH..SAMBUNG BUAT KERJA PULAK TAU>>:)

No comments:

Post a Comment