Like Kami@FB

Wednesday 5 November 2014

Percutian Singkat Ke Penang>>Part 1

Lama rasanya tak menulis di blog,ntahlah ke laut dah kot mood.Tak boleh jadi ni coz kat blog ni jugaklah saya cari pendapatan melalui bisnes Shaklee saya tu disamping citer sikit-sikit tentang life kami sefamily.Okla berbalik tentang percutian singkat saya ke Penang,ekceli tak adalah singkat sangat coz 4 hari 4 malam jugak kami ke Penang.Tujuan ke Penang bukanlah atas dasar nak bercuti semata-mata,bercuti tu jatuh pada tujuan no dua.Tujuan no satu adalah follow En hubby outstation...kami memilih untuk stay di rumah sepupu saya.Nak duduk hotel pun boleh tapi saya lagi prefer umah sepupu coz senang dan ada teman sikit untuk bergosip..hik..hik..:)

Ini kali kedua saya ke Penang after last 4 years ago..masa itu saya tengah pregnantkan anak no dua,by that time kakak Damia baru umur 1 tahun lebih.Sekarang kakak Damia pun dah big girl...dah nak masuk 5 tahun genap pada 22 Disember nanti.Alhamdulillah..:).Kali ini kami berpeluang untuk ke Penang Hill,masa pergi dulu under renovation tak dapatlah nak masuk so kali ini tak lepaskan peluanglah.Ikutkan sepupu saya dah banyak berubah setelah renovation di lakukan..jom layan gambar-gambar kami di sana..


In family life, love is the oil that eases friction, the cement that binds closer together, and the music that brings harmony. Eva Burrows

Families are the compass that guide us. They are the inspiration to reach great heights, and our comfort when we occasionally falter. Brad Henry


Call it a clan, call it a network, call it a tribe, call it a family: Whatever you call it, whoever you are, you need one. Jane Howard.


 Your family and your love must be cultivated like a garden. Time, effort, and imagination must be summoned constantly to keep any relationship flourishing and growing. Jim Rohn


No matter what you've done for yourself or for humanity, if you can't look back on having given love and attention to your own family, what have you really accomplished? Elbert Hubbard


Nampak tak trek kat atas tu..trek kereta api menuju ke puncak bukit bendera..memang agak tinggi









Okla stop sampai sini dulu nanti saya sambung untuk part 2 pulak ya..;)
See you soon!!

No comments:

Post a Comment