Like Kami@FB

Monday 20 May 2013

Vitalea : Testimoni ekslusif pengedar Shaklee





Wan Muliani Meh nak bagi satu testimoni pasal vitalea..MIL customer yani dia penghidap diabetis yang kronik..kalau puasa mesti badan lemah dan menggigil..then dia jumpa vitalea ni...alhamdulillah kuasa allah hanya telan vitalea MIL dia dah mampu berpuasa!
Tg Muzlina Sharing..Dlm family saya..arwah mak dulu yg mkn vitalea..kerja tingkat atas naik tangga smpai 4 tingkat relax je.saya yg waktu tu baru form 2 or 3 kot..da semput..lenguh wei..lift ada tp takut lif rosak.haha..then waktu sy start mkn set b,yg plg berkesan ngn sy is vitalea..walaupun besar gabak..paling keras lak tu..cane sy tau keras? Sbb saya gigit..hehe..sgt tak suka mkn vitalea..tp sebab kesannya yg buat badan saya tak letih..ketara sgt kesannya..mmg sy sanggup mkn hari2..n tu antara sbb saya repeat order ngn mommy saya.hehe..dulu sy tak suka n xpercaya ngn vitamin sbb pk nutrien biasa jek..even arwah mak mmg suh mkn tp sy degil..haha..now..mmg vitalea antara produk yg customer beli fullpack..yg plg best da xperlu risau hb turun or rendah sbb mmg terbukti naik n maintain jek sbb ada iron..dulu sy ada problem darah rendah n doc ckp anemia..takut dgr anemia cam leukimia..takleh bgn..sgt pening n bgn je muntah..pas konsisten ngn vitalea..alhamdulillah da ok..
Nurul Aula A'Akif Fadzil Salam malam.. Dalam petang before solat maghrib nie saya kongsikan kehebatan vitalea.Saya tidak pernah sedar keebatan sehinggalah saya mencubanya setahun yang lalu.Saya pemalas makan macam2 tapi vitalea saya tak pernah miss..Apa yang saya rase? Kenyang sepanjang hari bila saya makan? Selepas breakfast dan saya ambil esp kul 11 pagi. Then saya tak berapa nak kudap2..


Then i found out it has pottasium inside. And lack of pottasium menyebbkan kita asyik nak makan benda merapu.

Why i love vitalea sebab dia lengkap. Dan bila amik dengan esp everythin is complete dan sesape keletihan dan tak tahu nak strt ape? Strt with vitalea.. Sebab mmg lelaki terutamanya akan fall in love sebab mereka rase enerygy immediately!! Nie customer saya terus order berbotol2 haha untuk bini katenya..
Then kandungan iodin.. Hah nie begitu penting untuk mensurutkan gout.. Huhu tahukah anda bahawa antara sebab berlakunya gout ialah kurangnya iodine? Hehe:) 
So nie sekarang my mum punya loveable product sebotol dia tak bagi share okeh.. Hehe asalkan dia happy im happy..
So ape penyakit sekalipun mulakan set optimum health dan Esp.. Dan shaklee mulakan wellness set mesti bersebab kerana ia asas repair ur body.. Kalo tak mampu vit- C dan b-comp mulakan vitalea+ ESP and effect dia?? Bak kate boboi boy TERBAIK!!

Yatie Mellon tp mmg diakui...vitalea mmg penting. sy bg kt anak sy hr2. baru2 ni dpt report card dia. nyaris jatuh terduduk pasal result dia rata2 A n cikgu kata dari pendiam sekarang dia responsive dlm kelas
Lyana Mansor Vitalea adalah vitamin paling awal di dunia. Mengandungi 12vitamin Dan 7 mineral yang penting tk fungi tubuh. Cth bila amik vitalea rasa bertenaga kerana dlm vitalea ade complete vitamin B. Termasuk biotin Dan folic asid yang Mahal. Vitalea penting utk membekalkan nutrisi kepada sel Dan memastikan sel sihat.. juga mengandungi zat besi yang penting untuk pembentukan hemoglobin.. sapa yang perlukan.. ? Semua org perlukan vitalea.. kerana ia supplements asas. Kanak 2 pun leh amik sbb tu ada Vitalea for children. Istimewanya vitalea ni ia sgttttt pantas diserap oleh tubuh kita.. kalau Baca dlm product guide ada tulis Vitalea ni mengandungi teknologi salutan micro.. Dan ia bukan sebarang multivitamin biasa kerana Vitalea menjalani 340 ujian kawal mutu.. Harga murah jek tak sampai rm100 untuk 120bj utk 2 bulan kalau amik sehari 2bj.

Untuk Info & Order: 

Shaklee Damia
Shaklee Independent Distributor ID 949506.
SMS/: 013 9744747

No comments:

Post a Comment