Like Kami@FB

Wednesday 8 May 2013

TESTIMONI MEALSHAKES : Selera Adam bertambah, Berat naik dan semakin sihat lepas sebulan ambil Mealshake SHAKLEE!

Hari ni saya nak kongsi kegembiraan Pn. Rashidah tentang perubahan Adam (1 tahun 9 bulan) selepas mengamalkan Mealshake SHAKLEE selama sebulan :




"Sejak lahir Adam mempunyai masalah Epiglottis yang menyebabkan dia sedikit menghadapi kesukaran untuk minum susu terutamanya jika aliran susu terlalu laju. Bayangkan seawal umur 1 bulan sahaja Adam telah dimasukkan ke Hospital Serdang kerana masalah ini. Mungkin sebab itu juga Adam tidak dapat minum susu dalam kuantiti yang banyak dan kerap. Kebiasaannya susu yang dibancuh jarang dihabiskan. Kalau 6oz yang dibancuh, hanya 3oz saja yang habis. Adam juga agak cerewet ketika makan. Dia juga mudah mendapat jangkitan batuk dan selsema. Disebabkan itu, berat badan Adam hanya bertambah sedikit sahaja setiap bulan. Berat Adam pada Disember 2011 adalah 8.7kg dan bertambah sebanyak 0.2kg sahaja pada bulan Februari 2012 iaitu 8.9kg. Saya agak susah hati bila mendapati carta tumbesaran Adam pada tahap 'border line' setiap kali pemeriksaan kesihatan di klinik.

Pada bulan Februari lepas, saya telah mula mencuba Mealshake SHAKLEE selepas dicadangkan oleh pengedar (Zeti Hafiza). Saya mula campurkan satu sudu teh Mealshake ke dalam susu Adam setiap hari. Alhamdulillah, sejak itu selera Adam semakin baik. Dia akan habiskan susu yang diberi dan semakin berselera untuk makan. Bukan itu sahaja, sekarang Adam dah mula minta susu dan nasi! Bahkan di tangan Adam sentiasa ada biskut untuk dimakan. Alangkah gembiranya hati saya melihat anak saya makan walaupun hanya sekeping biskut..

Saya sangat teruja bila baru-baru ni berat Adam bertambah secara mendadak dalam masa sebulan lebih sahaja. Pada Mac 2012 berat Adam naik 1.2 kg kepada 10.1kg berbanding 8.9kg pada Februari 2012. Siapa yang tak gembira bila anak yang dulu kelihatan kurus, sekarang dah semakin berisi! Dan yang paling penting Adam sihat dan semakin jarang dijangkiti batuk dan selsema "


Untuk Info & Order: 

Shaklee Damia
Shaklee Independent Distributor ID 949506.
SMS/: 013 9744747

No comments:

Post a Comment