Like Kami@FB

Wednesday 3 September 2014

Promosi Meletop Bulan Ini,Mealshakes Beli 3 Percuma 1!!!

Bulan ini promosi daripada Shaklee memang sangat mengujakan saya..Mealshakes beli 3 percuma satu dan Collagen Powder beli 6 percuma 1!Bagi saya memanglah sangat mengujakan kerana saya memang pengguna tegar mealshakes untuk anak-anak.Kenapa?Sebab mealshakes ini tersangat-sangatlah BEST.Antara kelebihan mealshakes yang saya sendiri dah rasai ialah:



1)      MENINGKAT SELERA MAKAN ANAK..ANAK SAYA DARWISY DULU-DULU MEMANG PICKY EATER DAN SUSAH BUKAK MULUT UNTUK MAKAN.Dengan hanya tambahkan 1 sudu mealshake ke dalam minuman kegemarannya insyaAllah dapat membantu kerana rahsianya ada terdapat zink dalam mealshake yang boleh memberi tambahan selera pada anak-anak ini.



2)     MENGHILANGKAN SEMBELIT…DARWISY MEMANG AGAK SUSAH NAK MEMBUANG,TIME MEBUANG SANGAT KESIAN TENGOK MUKA SAMPAI BERKERUT-KERUT MENAHAN KESAKITAN AKIBAT SEMBELIT.Tapi sekarang saya dah tak perlu risau kerana fiber dalam mealshakes betul-betul telah membantu anak-anak saya dari sembelit.



3)     KELETIHAN DAN KELESUAN…untuk kita sebagai orang dewasa juga boleh mengambil mealshakes untuk dapatkan lebih tenaga jika kita jenis tidak sukakan mengambil makanan tambahan@vitamin dalam bentuk pil.
Ok apa lagi jangan tunggu lama-lama cepatlah GRAB peluang keemasan ini yang mungkin tak akan ada dah lepas ini.Bukan ahli Shaklee?Tapi masih berminat untuk membuat pembelian..ayuh PM saya@whatsapp di no 0194747167


No comments:

Post a Comment