Like Kami@FB

Monday 10 February 2014

Double Master Celebration Master Azlin dan Master Puteri

Semalam 9/2/2014 bertempat di IOI Marriot Putrajaya saya suami dan anak-anak berkesempatan untuk pergi ke Double Master Celebration Master Azlin dan anaknya Master Puteri.Ya Allah teringinnya mendaki ke puncak Master kerana kali ini merupakan kali pertama kami ke Mascel,sebelum ini memang nak pergi tapi banyak betul halangan serta dugaan.Alhamdulillah semalam Allah swt izinkan kami untuk sampai ke IOI Marriot Putrajaya.Bukan senang untuk sampai ke tahap Master di mana ia adalah tahap tertinggi dalam Shaklee ..Insya Allah jika diizinkan Allah swt saya pun akan sampai ke tahap ini.Amin..:)

Hotel IOI Marriot Putrajaya

Sampai sahaja kat hotel 5 bintang ini dah terasa bahang auranya,hampir 90% lobby hotel dipenuhi oleh SID Shaklee sahaja.Khabar yang saya dapat pihak Shaklee akan memperuntukkan sebanyak RM 50,000 untuk setiap Master yang diraikan..bayangkan kalau saya berjaya jadi Master Hazlina Azmi sambutan Master Celebration akan lagi mahal dari nilai kenduri kahwin saya 2008 dulu..almaklumlah saya hanya orang kampung yang datang dari keluarga yang sederhana.Disebabkan itu juga ia menjadi PUSH FACTOR untuk saya berbisnes kerana banyak orang yang perlu saya bantu terutama mak ayah di kampung selain keluarga sendiri.Minggu depan ada lagi satu Mascel iaitu Master Farihah@Kak Eha,jika ada kelapangan teringin lagi sekali ke sana.Bukan senang nak ke hotel 5 bintang tanpa tujuan,ini dah lah PERCUMA,kami SID turut dijamukan dengan pelbagai hidangan makanan yang boleh tahan sedap selain hidangan minda serta jiwa.Memang sangat berbaloi-baloi walaupun puas makan buah langsat sebelum sampai ke IOI Marriot Putrajaya.


IOI Marriot Putrajaya yang tesergam indah


Tak sempat nak snap makanan lain...hanya sempat snap Dessert corner sahaja dari jauh

 Kedai Kopi Marriot yang comel...:)
Anak-anak diberikan wisel untuk memeriahkan lagi acara Mascel

 Cantikkan view dalam IOI MArriot Putrajaya
 Orang ramai berpusu-pusu masuk ke dalam dewan untuk meraikan Mascel

 Inilah salah satu PUSH FACTOR saya dalam bisnes Shaklee
 Meaningful speech by our PMC
Master Azlin dan Master Puteri yang diraikan.

No comments:

Post a Comment