Like Kami@FB

Sunday 10 November 2013

Touch 2 Success Program

Alhamdulillah segala puji bagi Allah swt,rasa syukur dan terharu kerana masih diberi peluang untuk meneruskan kehidupan pada hari ini.Alhamdulillah..syukur..syukur..syukur..program touch to succes yang diadakan oleh Granny Shaklee iaitu Master Iffah Anuar berjalan dengan lancar pada hari Ahad lepas bertempat di PJ Hilton,Petaling Jaya.Banyak sungguh ilmu yang kami dapat mengenai marketing plan dalam bisnes Shaklee,sekarang dah boleh bukak mata luas-luas dan membesarkan empayar Shaklee masing-masing.Pesan granny pada kami kalau jatuh sila bangun kerana kejayaan dalam bisnes bukan berlaku dalam semalaman sahaja.Perlukan kesabaran yang tinggi untuk berjaya,kena istiqamah,kena banyakkan diri dengan amalan-amalan rohani kerana Allah swt yang Maha Pemberi Rezeki,jangan bergantung harap pada manusia semata-mata tetapi bergantung haraplah kepada Dia yang Maha Esa.Inilah kelebihan group Shaklee kami,ada mentor yang hebat untuk membimbing anak-anak buah di bawah.Jika anda ingin menambah duit poket bulanan,nak ada income tambahan,nak bantu keluarga anda juga boleh menyertai Team Shaklee kami.Tiada modal yang banyak diperlukan  melainkan untuk pendaftaran keahlian untuk seumur hidup sebanyak RM 65 sahaja.Cukup berbaloi-baloi kerana dengan nilai wang yang anda keluarkan.Dalam Shaklee anda mampu untuk menikmati 3 C..apa ya 3 C tu?

-Cash iaitu bonus bulanan
-Car Bonus
-Convention

Ayuh pada anda yang tercari-cari peluang bisnes jangan malu jangan segan untuk hubungi saya@0139744747.Jatuh bangun dalam bisnes memang adat untuk lebih mematangkan kita supaya kejayaan.Kat bawah ada saya listkan sedikit sebanyak tentang keahlian Shaklee



Our Magic Mentor Master Iffah Anuar


Q: Bagaimana nak jadi distributor Shaklee ? A: Registration fee is RM65 + RM10 (WM) / RM20 (EM) untuk postage member kit. Ataupun anda boleh beli barangan bernilai RM680, anda boleh dapat FREE membership. :)

Q: Berapa modal yang diperlukan ?A: Tak perlu modal pun sebab dengan Shaklee ini kita boleh buat ala-ala dropship - bila customer order dan bayar barulah kita bayar kat Shaklee. Shaklee pula akan poskan barang tu kepada customer kita. Senang kan ? :)Unless nak simpan stok kat rumah, suka hati lah invest berapa pun. Hehe.

Q: Berapa sales/belian kena maintain setiap bulan ?A: Tak perlu maintain sales/points unless anda sudah jadi leader. Tiada jumlah minimum yang anda perlu beli setiap bulan kecuali anda memang target nak mendapatkan cash bonus. Nak beli untuk sendiri & keluarga sahaja pun boleh. Tak rugi pun jadi ahli. :)

Q: Berapa keuntungan boleh dapat setiap bulan ?A: Bergantung kepada sales/purchase kita pada bulan tersebut. Minimum 150 points untuk layak dapat cashback/rebate/bonus. Bonus bermula dari 5% sehingga 21%, depending on berapa points kita dapat. :)

Q: Kena cari orang ke ? Kena head hunting ke ?A: Tak perlu ! Saya pun tak suka nak cari-cari orang paksa-paksa join/beli. :)

Q: Tapiii saya tak tahu macam mana nak mula berbusiness...A: InshaAllah saya akan guide & coach anda sebab once anda dah register dengan saya, anda dah jadi tanggungjawab saya, 'anak' saya. :) Cuma usaha untuk berjaya itu terletak pada diri anda sendiri. InshaAllah. :)

Q: Saya nak register jadi ahli but tak nak jual-jual ni, boleh ke ?A: Suka hati lah haha. Boleh je. Beli untuk kegunaan sendiri pun boleh. Saya takkan paksa anda jual, tanya lah mana-mana 'anak' saya, saya tak pernah paksa. Semua yang nak berbusiness semua atas inisiatif sendiri. If you need guidance saya akan tolong. :)

Q: Ok, cool ! So bagaimana nak register?A: Saya boleh tolong registerkan. Anda cuma perlu bagi details yang diperlukan+registration fees. Selepas itu,anda tunggu kat rumah, nanti member kit sampai ye. :)



Sessi pembentangan group kami,konsep cari gali ilmu Shaklee


Thanks for reading! :)







Mencari supplemen yang terbaik untuk anda dan keluarga?
Teringin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Lyna Azmi
Shaklee Independent Distributor ID 949506.
SMS/Call: 013 9744747
SMS/Watsapp:0194747167
Email:hazlina82@hotmail.com

No comments:

Post a Comment