Like Kami@FB

Monday 10 June 2013

Bagaimana Saya Bermula Dengan Shaklee???

Bagaimana saya bermula dengan Shaklee?Start tahun lepas lagi saya dah ambil Lecithin dan Herb-lax untuk diri saya dan suami.Tapi pada masa tersebut masih belum terbukak pintu hati untuk register ahli Shaklee.Dalam hati,ala apa salahnya try Shaklee untuk pelangsingan badan ni,bukannya mahal sangat pun compare dengan produk kurus di luar sana.Pulak tu tahan lama.Bulan March lepas Allah swt telah bukakkan pintu hati saya untuk join keluarga Shaklee bawah empayar JUTAWAN.Syukur ALHAMDULILLAH,better late than never.Masa saya join anak sulong saya Damia mengalami masalah ASMA dan BATUK yang agak teruk sehingga sebulan lebih lamanya.Hati ibu mana yang tidak gelisah dengan keadaan anak yang begitu,makan sikit lepas tu akan batuk dan muntah.Sangat-sangat kesian,puas saya dan suami ke Klinik Kerajaan,Klinik Swasta..berhabis duit jugakla.Macam hilang punca jugakla pasal kesihatan anak-anak.ALHAMDULILLAH ditemukan dengan produk hebat iaitu MEALSHAKES&OMEGA GUARD yang sangat membantu.Sampai ke hari ini kami sekeluarga sangat percayakan produk Shaklee,kami yakin produk Shaklee dapat meningkatkan tahap dan kualiti kesihatan masyarakat Malaysia.Semoga saya juga dapat membantu anda semua diluar sana untuk lebih SIHAT,CERGAS DAN MEMPUNYAI TAHAP KESIHATAN YANG MEMBANGGAKAN!!!!!!


mama dan kakak gebusssss...;)
baby darwisy lutfi
kakak damia lutfiah


Hazlina Azmi
Shaklee Independent Distributor ID 949506.
SMS/Call: 013 9744747
SMS/Watsapp:0194747167

2 comments:

  1. sedap2 nama si chomel=)nurul juga pengamal shaklee.kalau pantang mmg tak amik jamu hanya shaklee..lebih bertenaga di dalam pantang

    ReplyDelete
  2. hai nurul....thanks for visiting my blog yg x seberapa ni...:)
    mmg bestkan mik shaklee..nnt jemnputla dtg lg ke blog saya ni..

    ReplyDelete