Like Kami@FB

Monday 25 March 2013

Basic-H


Basic H Organic Super Cleansing Concentrate yang dua kali ganda lebih pekat memberi kuasa pembersihan yang lebih selamat dan berkesan sesuai digunakan bagi menangani seribu macam jenis kotoran rumah yang boleh digunakan pada bila-bila masa. Sebagai contoh, bagi membersihkan kesan susu tertumpah di baju, bangkai serangga yang terlekat pada tingkap dan sos yang tertumpah pada lantai. Itu hanya tiga daripadanya. Pekatan pencuci Super Organik Basic H tidak mengandungi bahan-bahan si atas mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain

 Apa Kegunaan BASIC H?

1. Saya guna untuk cuci sayur dan buah-buahan sebelum masak dan beri anak saya makan.
2. Saya guna untuk cuci luka atau melecur dan ianya buat luka/lecur cepat kering.
3. Saya guna untuk membersihkan meja makan rumah dan rak dapur supaya semut tidak memenuhi ruang tersebut.
4. Saya guna untuk pastikan sinki saya tidak tersumbat.
5. Saya guna untuk mop lantai  dalam keadaan nak cepat.
6. Saya guna air basuhan untuk siram pokok yang hidup segan mati tak mahu supaya ia segar semula.
7. Saya guna basic H buat tuam kepala anak saya bila mereka demam.
8. Saya mandikan anak saya dengan Basic H bila mereka kene gatal2 atau gigitan serangga.
9. Saya letakkan basic H dalam toilet utama erta dapur agar mudah dicapai bila diperlukan
10. Saya gunakan basic H untuk keluarkan gula2 getah yang melekat pada baju atau pakaian anak2 dengan enang sekali.
11. Saya gunakan Baic H untuk lap cermin rumah supaya lebih bersih dan bersinar.
12. Baic H bagus digunakan untuk mencuci botol susu anak serta pakai emula (cloth diaper) dengan lebih bersih.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Hubungi saya, Hazlina  di 013-9744747 atau emel ke hazlina82@hotmail.com untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan

No comments:

Post a Comment